“Kahveye Gitme” tartışması cinayetle sonuçlandı

YEREL Yayınlanma : 13 Şubat 2025 11:43
“Kahveye Gitme” tartışması cinayetle sonuçlandı
Konya'da boş bir arazide park halindeki araçta göğsünden bıçaklanarak ölmüş halde bulunan Şuayip Demir’in, birlikte yaşadığı Ayşe K. tarafından öldürüldüğü ortaya çıktı. İntihar süsü verilen cinayetin altında 'kahveye gitme' kavgası olduğu iddia edildi

Olay, geçtiğimiz salı günü sabah saatlerinde Meram ilçesi Gödene Mahallesi'nde meydana geldi. Polis ve sağlık ekipleri, bir kişinin kendini bıçakladığı yönündeki ihbar üzerine bölgeye sevk edildi. Araç içinde hareketsiz bulunan 37 yaşındaki Şuayip Demir’in yapılan kontrollerde hayatını kaybettiği tespit edildi.

Olay anında araçta bulunan 35 yaşındaki Ayşe K., ilk ifadesinde birlikte yaşadığı Demir ile sık sık kahveye gitmesi nedeniyle tartıştıklarını, olay günü de kahvede buluşarak alkol aldıktan sonra arabada uyuyakaldığını, sabah ise onu bıçaklanmış halde bulduğunu söyledi. Ancak çelişkili ifadeler vermesi üzerine gözaltına alınan Ayşe K., emniyette cinayeti işlediğini itiraf etti.

Zanlı, tartışma sırasında Demir’i bıçaklayarak öldürdüğünü ve intihar süsü vermeye çalıştığını kabul etti. İşlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen Ayşe K., mahkeme tarafından tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.