Karacabey MYO 30. dönem mezunlarını coşkuyla uğurladı

EĞİTİM Yayınlanma : 28 Haziran 2026 17:11 Düzenleme : 28 Haziran 2026 17:11
Karacabey MYO 30. dönem mezunlarını coşkuyla uğurladı
Karacabey MYO, 30. dönem mezunlarını coşkuyla uğurladı. Törende öğrenciler kep atarak mezuniyet sevincini paylaştı ve önemli tavsiyeler aldı.

Bursa Uludağ Üniversitesi Karacabey Meslek Yüksekokulu, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı '30. Dönem Mezuniyet Töreni'ni ihtişamla gerçekleştirdi.

Kep atma coşkusu

Ergün Koç Kültür Merkezi'nde yapılan törende, 6 bölüm ve 8 programdan mezun olan 215 öğrenci, kep atma geleneğiyle mezun olmanın mutluluğunu yaşadı. Törene, Bursa Uludağ Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cafer Çiftci, Karacabey Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Duygu Emir, akademisyenler ve öğrencilerin aileleri katıldı. Okul Birincisi İlayda Köker'in yaptığı açılış konuşmasında, eğitim sürecinin sadece akademik başarılarla değil, azim ve dayanışmayla geçtiği vurgulandı.

Geleceğe umutla bakmak

Köker, mezuniyetin bir son değil, yeni bir başlangıç olduğunu belirterek, tüm mezunların başarılarla dolu bir gelecek arzuladığını ifade etti. Karacabey MYO Müdürü Prof. Dr. Önder Canbolat, mezuniyetin öğrencilerin hayatlarında önemli bir dönüm noktası olduğunu ve kazandıkları disiplinli çalışma, ekip ruhu gibi becerilerin iş yaşamlarında fayda sağlayacağını aktardı. Çiftci ise, üniversite eğitiminin sadece mesleki bilgi vermekle kalmayıp, topluma değer katabilen bireyler yetiştirdiğini vurguladı. Son olarak, İnsan Kaynakları Müdürü Dilay Çalışkaner, öğrencilere sürekli öğrenme ve merak etme tavsiyesinde bulunarak, tüm mezunlara başarı diledi. Törende, dereceye giren öğrencilere ödüller takdim edildi ve ardından kep atma töreni ile program sona erdi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.