Konya Kızılay ekibi tarafından Cumhuriyet Meydanı’nda gerçekleştirilen kan bağışı kampanyası, Karapınarlılardan yoğun ilgi gördü. Din adamları, eğitim camiası ve çok sayıda vatandaşın katıldığı kampanyada, bağışçılar önce sağlık kontrolünden geçti ardından gönüllü olarak kan verdi.
Kampanyaya katılan bağışçılardan Cuma Kaya, kan bağışının önemine dikkat çekerek, “Kan vermek hem sağlık hem de toplumsal dayanışma için çok değerli. Sağlığım elverdiği sürece bağış yapmaya devam edeceğim. Herkesi kan bağışına davet ediyorum” dedi.
Haziran ayında düzenlenen kampanyada 297 ünite kan alınırken, bu sayı Ağustos ayında 434’e yükseldi. Kızılay ekipleri artan ilginin memnuniyet verici olduğunu belirtti.







