Karataylı minik güreşçilerden Türkiye şampiyonası’nda gururlandıran başarı

SPOR Yayınlanma : 26 Haziran 2025 12:44
Karataylı minik güreşçilerden Türkiye şampiyonası’nda gururlandıran başarı
Sivas’ta düzenlenen Minikler Grekoromen Güreş Türkiye Şampiyonası’nda Karatay Belediyespor güreşçileri Türkiye dereceleriyle döndü. Belediye Başkanı Hasan Kılca sporcuları ve ailelerini tebrik etti.

Karatay Belediyespor Kulübü Güreş Takımı, Sivas’ta düzenlenen Minikler Grekoromen Güreş Türkiye Şampiyonası’nda gösterdiği başarılı performansla büyük takdir topladı. Türkiye’nin dört bir yanından 169 kulüp ve 2200 sporcunun katıldığı dev organizasyonda Karataylı minik sporcular, önemli dereceler elde ederek hem ilçelerinin hem de kulüplerinin gururu oldu.

Şampiyonada dereceye giren Karataylı sporcular şunlar oldu:

  • Mustafa Kıraslan (11 yaş / 34 kg): Türkiye 2’ncisi

  • Ramazan Kayra Koman (12 yaş / 78 kg): Türkiye 3’üncüsü

  • Ömüralp Akgün (12 yaş / 57 kg): Türkiye 5’incisi

  • Sami Burak Kartal (12 yaş / 68 kg): Türkiye 5’incisi

  • Esat Bolat (13 yaş / 30 kg): Türkiye 5’incisi

Elde edilen bu başarılarla Karatay Belediyespor, altyapı güreşinde ne kadar güçlü ve istikrarlı bir ekip olduğunu bir kez daha ortaya koydu.

Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca, şampiyonada dereceye giren sporcuları ve onlara emek veren antrenörleri tebrik ederek şu ifadeleri kullandı:
“Minik güreşçilerimiz, azim ve kararlılıklarıyla hepimize gurur yaşattı. Bu başarılar, Karatay Belediyesi olarak spora ve gençliğe verdiğimiz desteğin en güzel göstergesidir. Genç sporcularımızı, onları büyük bir emekle yetiştiren antrenörlerimizi ve her zaman yanlarında olan kıymetli ailelerini yürekten kutluyor; başarılarının artarak devam etmesini diliyorum.”

Karatay Belediyespor, gençleri sporla buluşturmaya ve Türk sporuna yeni yetenekler kazandırmaya yönelik çalışmalarına aralıksız devam ediyor.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.