Yozgat'ın Akdağmadeni ilçesinde kaybolan 85 yaşındaki İ.K., yapılan arama çalışmaları sonucunda sağ olarak bulundu.

Mantarların peşinden ormana gitti
Akdağmadeni ilçesine bağlı Davutlu köyünde ikamet eden İ.K., dün sabah saatlerinde evinden mantar toplamak amacıyla ayrıldı. Bir süre haber alınamayan yaşlı adamın yakınları endişelenerek durumu yetkililere bildirdi.
Jandarma ve AFAD seferber oldu
İhbar üzerine harekete geçen jandarma ve AFAD ekipleri, geniş çaplı bir arama çalışması başlattı. Köy çevresi ve arazide titizlikle yürütülen arama faaliyetleri sonucunda, İ.K. olaydan yaklaşık 3 kilometre uzaklıktaki ormanlık alanda sağ olarak bulundu. Sağlık durumunun iyi olduğu belirtilen İ.K., ailesine sağ salim teslim edildi.








