Kayseri'de oto sanatkarları başkanına tam destek: Odakır, tecrübe dönemi için hazır

BÖLGE Yayınlanma : 12 Ocak 2026 08:12 Düzenleme : 12 Ocak 2026 09:59
Kayseri'de oto sanatkarları başkanına tam destek: Odakır, tecrübe dönemi için hazır
Kayseri Oto Sanatkarlar Odası Başkanı Şeyhi Odakır, tek aday olarak girdiği seçimde 424 oy alarak yeniden başkan seçildi ve önümüzdeki dönemi 'tecrübe dönemi' ilan etti.
Kayseri'de oto sanatkarları başkanına tam destek: Odakır, tecrübe dönemi için hazır

Kayseri Oto Sanatkarlar Odası'nın (KOSO) 30. Olağan Genel Kurulu'nda mevcut başkan Şeyhi Odakır, tek aday olarak girdiği seçimde 424 oy alarak yeniden başkan seçildi ve güven tazeledi. Odakır, genel kurulda yaptığı açıklamada, tarihlerinde ilk kez tek adaylı bir seçim yaşadıklarını ve oyların tamamını almanın büyük bir sorumluluk getirdiğini vurguladı.

OY ORANLARI ARTTI, TAM DESTEK GELDİ

Odakır, KOSO'da birinci döneminde yüzde 55, ikinci döneminde yüzde 71 ve üçüncü döneminde yüzde 77 oy aldığını belirtti. Bu seçimde ise karşılarında aday olmadığı için esnafın tamamının oyunu alarak yüzde 100 destek gördüklerini ifade etti. Bu durumun, "Hadi bakalım çalışın" mesajıyla omuzlarına büyük bir sorumluluk yüklediğini söyledi.

TECRÜBE DÖNEMİNDE YENİ PROJELER GELİYOR

Odakır, önümüzdeki dönemi "tecrübe dönemi" olarak nitelendirdi ve yapacakları çalışmaları açıkladı. İki büyük sanayi sitesi yaptıklarını, üçüncüsü için çalıştıklarını, Şehir Hastanesi bölgesinde dört etap konut yaptırdıklarını ve beşinci etap için hazırlık yaptıklarını dile getirdi. Ayrıca, elektrikli araç projelerini takip ettiklerini ve bu dönemin heyecanlı geçeceğini ekledi.

ESNAF HUZURU VE SEÇİM SONUÇLARI

Kendisini bir kaporta sanatkarı olarak tanımlayan Odakır, çıraklık, kalfalık ve ustalık dönemlerinin sona erdiğini, şimdi tecrübe dönemine geçtiklerini belirtti. 2026 yılında odaların seçim yılı olduğunu, şu ana kadar 10 odada seçim yapıldığını ve sadece Yahyalı Esnaf Odası'nda değişiklik yaşandığını, diğerlerinde başkanların güven tazelediğini aktardı. Esnaf ve sanatkarların huzur içinde olduğunu vurgulayarak, seçimlerin hayırlı olmasını diledi ve emeği geçenlere teşekkür etti.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.