Kendisini otomobilin önüne attı, kameralar kaydetti

BÖLGE Yayınlanma : 22 Mayıs 2025 13:50
Kendisini otomobilin önüne attı, kameralar kaydetti
Aksaray’da seyir halindeki bir aracın önüne atlayan 50 yaşındaki şahıs, kafasından ve vücudundan yaralanarak hastaneye kaldırıldı. Olayın KGYS görüntülerinde şahsın kendini aracın önüne attığı tespit edilirken, sürücü ifadesi sonrası serbest bırakıldı.

Aksaray’da Mehmet Altınsoy Caddesi üzerinde meydana gelen olayda, seyir halindeki bir otomobilin önüne atlayan şahıs yaralanarak hastaneye kaldırıldı. Olay, Minarecik Mahallesi sınırlarında yaşandı.

Edinilen bilgiye göre, 15 Temmuz Milli İrade Meydanı'nda ayakkabı boyacılığı yaptığı öğrenilen A.K. (50), iddiaya göre aniden caddeye çıkarak A.K. (60) idaresindeki 68 BP 557 plakalı otomobilin önüne atladı. Araçla çarpışan şahıs, yere savrularak yaralandı.

Kazayı gören vatandaşlar hemen 112 Acil Çağrı Merkezi’ni arayarak durumu bildirdi. İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yaralıya olay yerinde ilk müdahaleyi yapan sağlık ekipleri, Aksaray Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne sevk etti.

A.K.’nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, çevredeki bazı vatandaşlar, şahsın daha önce de benzer şekilde yoldan geçen araçların önüne atladığını iddia etti.

KGYS Görüntüleri İncelendi

Olayla ilgili soruşturma başlatan İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, çevredeki KGYS (Kent Güvenlik Yönetim Sistemi) kameralarını incelemeye aldı. Görüntülerde şahsın kasıtlı olarak yola çıktığı ve aracın önüne atladığı tespit edildi.

Sürücü: “Uyardım ama tekrar geldi, kendini attı”

Otomobil sürücüsü A.K., yaşanan olayı şu sözlerle anlattı:

“Karşıma aniden çıktı. Ben vurmadım, uyardım ama tekrar geldi, arabaya vurdu. Önüme atlıyor.”

Sürücü, ifadesinin ardından serbest bırakıldı. Olayla ilgili polis incelemesi devam ediyor.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.