Belediye binası önünde düzenlenen törende, mavi selvi, çam, kestane ve ceviz türlerinden oluşan fidanlar halka teslim edildi.
Belediye Başkanı Halil İbrahim Bişkin, yaptığı açıklamada, “Vatandaşlarımızın bahçelerinde ve arsalarında bu fidanlar yeşerecek. Bahşılı’nın doğasına katkı sağlamaktan mutluluk duyuyoruz,” dedi.
Başkan Bişkin ayrıca ilçede yürütülen diğer çalışmalara da değinerek, “İlaçlama, ot biçme, asfalt yama ve altyapı çalışmalarımız devam ediyor. İlginiz için teşekkür ederiz. Bahşılı her zaman yeşil kalacak,” ifadelerini kullandı.







