Konya Büyükşehir, güneş enerjisinde yeni bir dönüm noktası yakaladı

ÇEVRE Yayınlanma : 30 Nisan 2026 14:35 Düzenleme : 30 Nisan 2026 14:35
Konya Büyükşehir, güneş enerjisinde yeni bir dönüm noktası yakaladı
Konya Büyükşehir Belediyesi, 70 MW kapasiteli Güneş Enerji Santrali projesinin iş başlangıcını gerçekleştirdi. Proje, çevre dostu enerji üretimi için önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.

Konya Büyükşehir Belediyesi, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ile İLBANK iş birliğinde hayata geçirilecek 70 MW kapasiteli Güneş Enerji Santrali (GES) projesinin iş başlangıç programını düzenledi.

Konya Büyükşehir, güneş enerjisinde yeni bir dönüm noktası yakaladı 1

PROJE HAKKINDA DETAYLAR

Karatay Saraçoğlu Mahallesi'nde gerçekleştirilen programda İLBANK Üstyapı Uygulama Dairesi Başkanı Mesut Ergül, bu projenin Türkiye Kamu ve Belediye Yenilenebilir Enerji Projesi (PUMREP) kapsamındaki en büyük proje olduğunu vurguladı. Başkan Uğur İbrahim Altay, yenilenebilir enerji kaynaklarına yaptıkları yatırımlarla Konya'nın iklim değişikliği ile mücadelede önemli bir rol oynadığını belirtti.

Konya Büyükşehir, güneş enerjisinde yeni bir dönüm noktası yakaladı 2

EYLÜL'DE ELEKTRİK ÜRETİMİ BEKLENİYOR

Altay,

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.