Konya Büyükşehir Belediyesi, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ile İLBANK iş birliğinde hayata geçirilecek 70 MW kapasiteli Güneş Enerji Santrali (GES) projesinin iş başlangıç programını düzenledi.

PROJE HAKKINDA DETAYLAR
Karatay Saraçoğlu Mahallesi'nde gerçekleştirilen programda İLBANK Üstyapı Uygulama Dairesi Başkanı Mesut Ergül, bu projenin Türkiye Kamu ve Belediye Yenilenebilir Enerji Projesi (PUMREP) kapsamındaki en büyük proje olduğunu vurguladı. Başkan Uğur İbrahim Altay, yenilenebilir enerji kaynaklarına yaptıkları yatırımlarla Konya'nın iklim değişikliği ile mücadelede önemli bir rol oynadığını belirtti.

EYLÜL'DE ELEKTRİK ÜRETİMİ BEKLENİYOR
Altay,







