Konya Emniyet Müdürü Koç’tan anlamlı ziyaret

YEREL Yayınlanma : 05 Mayıs 2026 13:23 Düzenleme : 05 Mayıs 2026 13:29
Konya Emniyet Müdürü Koç’tan anlamlı ziyaret
Necmettin Koç, göreve başlamasının ardından Hz. Mevlana ve Şems-i Tebrizi türbelerini ziyaret etti, vatandaşlarla buluştu.

Konya İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç, görevine başlamasının ardından şehrin manevi değerlerini ziyaret etti.

Koç, Konya’nın simge noktalarından Mevlana Türbesi ve Şems-i Tebrizi Türbesi’nde incelemelerde bulundu.

MANEVİ DEĞERLERE ANLAMLI ZİYARET

Ziyaret kapsamında türbelerde dua eden İl Emniyet Müdürü Koç, Konya’nın köklü manevi mirasına vurgu yaptı.

Ziyaretin, göreve başlangıç sonrası gerçekleştirilen ilk programlardan biri olması dikkat çekti.

VATANDAŞLARLA BİR ARAYA GELDİ

Ziyaret sırasında vatandaşlarla da bir araya gelen Koç’a, Konyalılar tarafından hayırlı olsun dilekleri iletildi.

Samimi sohbetlerin gerçekleştiği buluşmada, vatandaşlar yeni Emniyet Müdürü’ne destek mesajı verdi.

PERSONELE KOLAYLIKLAR DİLEDİ

İl Emniyet Müdürü Koç, görev başındaki emniyet personelini de ziyaret ederek çalışmalarında kolaylıklar diledi.

Koç’un sahadaki ilk temasları, teşkilat içinde de olumlu karşılandı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.