Meram Kara Kartallar’a şampiyonluk kupası grubunda oynadığı son maç sonrası Federasyon yönetim kurulu üyesi Yakup Sezgin tarafından takdim edildi.

Kupalarını alan sporcular ve teknik heyet büyük sevinç yaşadı. Konya Amatör Spor Kulübü yöneticileri de Meram Kara Kartallar Kulübü kutlayarak, Konya'yı temsil edecekleri U17 Türkiye Şampiyonasında başarılar diledi.







