Hüsamettin Çelebi Mahallesi Divan’ı Kebir Sokak bulunan ofisinden tesadüfen fark ettiği akrep ile ilgili ‘Konya’da Trafik’ isimli sosyal medya hesabından bilgi veren Ömer Gül, ‘’Ofisimde akrep çıktı! İşyerimde sabah namazı öncesi küçük bir örümceğe benzeyen canlı gördüm. Sarıkız mı acaba derken sabah ezanından sonra da daha büyük bir akrep görünce yavruladığını anladım. Aman dikkatli olun.’’ uyarısında bulundu.
Ofiste çıkan akrep ile ilgili sosyal medyada yapılan paylaşıma yorumlar da geldi. Yorumlarda kendi mahallelerinde de akrebin bir kişiyi soktuğuna dikkat çeken Sinan Çelik, ‘’Bizim burada da çoğaldı şu aralar nedense. Alavardı Mahallesindeyim. Geçenlerde birinin evine girmiş gece uyurken kadını yatağında sokmuş. O acıyla uyanmış bide ne görse kocaman akrep üzerinde yürüyor. Bir çığlık atmış korkudan bayılmış zaten. Hastaneye zor yetiştirmişler. Biz sitede oturuyoruz. ‘Nasıl olsa bir şey olmaz’ diye düşünmeyin. Duvardan tırmanır evin içine yine de girer bu. Dikkatli olun’’ yorumunu yaptı.







