Konya’da Selçuk Üniversitesi (SÜ) Tıp Fakültesi hastanesindeki bazı doktorların Whatsapp grubunda kadın hastalara yönelik yazışmaları kan dondurdu. Üniversite yönetimi doktorlarla ilgili soruşturma başlattı.
Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde meydana gelen olayda 8 kişilik doktordan oluşan bir Whatsapp grubunda yapılan konuşmalar doktorlardan birinin konuşmaları sosyal medyada yayınlamasıyla ortaya çıktı.
Sosyal medyada yayılan konuşmalarda doktorların kadın hastalar hakkında cinsiyetçi ve ahlak dışı yorumlar yaptığı, fiziksel görünüşlerine yönelik tacizde bulundukları dikkat çekti.

Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’nden açıklama
Olayın ardından harekete geçen Selçuk Üniversitesi yönetimi, yazışmalara ilişkin yaptığı açıklamada iddiaya konu personellerin görevden uzaklaştırıldığını duyurdu.
Üniversitenin sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, “Sosyal medyada yapılan paylaşımlarda yer alan ve üniversitemiz tıp fakültesi hastanesindeki bazı sağlık çalışanlarına ait olduğu iddia edilen yazışmalarla ilgili soruşturma başlatılmış olup, iddiaya konu personeller görevden uzaklaştırılmıştır” denildi.







