Kulu Belediye Başkanı Abdurrahim Sertdemir, ''Baharın gelişiyle birlikte kent estetiği ve çevre duyarlılığı ön planda tutan Park ve Bahçeler Müdürlüğümüze bağlı ekiplerimiz, Atatürk Caddemiz başta olmak üzere park ve yeşil alanlarda yer alan ahşap oturma bankları ve çöp kovalarında bakım ve yenileme çalışmalarına başladı.
Amacımız; çevreye duyarlı, estetik ve konforlu yaşam alanları oluşturarak değerli hemşehrilerimize daha keyifli bir sosyal alan sunmak.'' dedi.
Daha yeşil, daha güzel bir şehir için birlikte çalıştıklarının da altını çizen Başkan Sertdemir, çalışmalarının dönem boyunca devam edeceğini de sözlerine ekledi.








