Kulu bahara hazırlanıyor

YEREL Yayınlanma : 16 Nisan 2025 01:46
Kulu bahara hazırlanıyor
Kulu belediyesi ekipleri bahar aylarının başlamasıyla ile birlikte ilçedeki park ve mesire alanlarını düzenlemek için çalışmalara başladı.

Kulu Belediye Başkanı Abdurrahim Sertdemir, ''Baharın gelişiyle birlikte kent estetiği ve çevre duyarlılığı ön planda tutan Park ve Bahçeler Müdürlüğümüze bağlı ekiplerimiz, Atatürk Caddemiz başta olmak üzere park ve yeşil alanlarda yer alan ahşap oturma bankları ve çöp kovalarında bakım ve yenileme çalışmalarına başladı.

Amacımız; çevreye duyarlı, estetik ve konforlu yaşam alanları oluşturarak değerli hemşehrilerimize daha keyifli bir sosyal alan sunmak.'' dedi.

Daha yeşil, daha güzel bir şehir için birlikte çalıştıklarının da altını çizen Başkan Sertdemir, çalışmalarının dönem boyunca devam edeceğini de sözlerine ekledi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.