Başkan Sertdemir, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Tabiat Varlıklarını Koruma Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Oğlakçı’yı makamında ziyaret ederek ilçe adına önemli istişare gerçekleştirdi. Yaptığı ziyareti değerlendiren başkan Sertdemir, ''Ziyaretimiz kapsamında, Daire Başkanlarımızla da bir araya gelerek Özel Çevre Koruma (ÖÇK) alanlarımız ve imar planlarımızla ilgili konuları detaylı şekilde ele aldık. Kulu’muzun geleceği için büyük önem taşıyan bu konularda yapılacak çalışmalar ve atılacak adımlar üzerine değerlendirmelerde bulunduk. İnşallah bu verimli görüşmelerin ardından, ilçemizin ihtiyaçlarını karşılayacak, gelişimine katkı sunacak bu konuların en kısa sürede hayata geçirilmesi için yoğun bir şekilde çalışmalarımızı sürdürüyoruz.'' dedi.







