Meram’ın yıldızları, 6 madalyayla parladı

SPOR Yayınlanma : 24 Şubat 2025 14:57
Meram’ın yıldızları, 6 madalyayla parladı
Meram Belediyesporlu taekwondocular, 20-23 Şubat 2025 tarihlerinde düzenlenen Taekwondo Yıldızlar Konya Şampiyonası'nda büyük bir başarıya imza atarak altı madalya kazandılar.

Meram Belediyespor’un yıldız taekwondocuları, Konya Şampiyonası'nda altı madalya kazanarak bir kez daha büyük bir başarıya imza attılar. Kulüp altyapısından yetişen sporcular, turnuvada sergiledikleri üstün performansla kürsüde yer alarak önemli dereceler elde ettiler.

BAŞKAN KAVUŞ; “GELECEĞİN ŞAMPİYONLARI MERAM’DA YETİŞİYOR”

Turnuvada, Emirhan Toprak (49 kg), Yusuf Enes Coşkun (45 kg) ve Mehmet Emin Yüce (+65 kg) gümüş madalya kazanırken, Beril Zeynep Turhan (+59 kg), Alanur Kanıcı (33 kg) ve Mithat Emin Polat (41 kg) bronz madalyanın sahibi oldu.

Toplamda 6 madalya ile başarılarını taçlandıran sporcular, sergiledikleri etkileyici performansla alkış aldı. Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, turnuvada Meram Belediyespor’u temsil eden tüm sporcuları ve ödül kazananları tebrik etti.

Sporcuların, sergiledikleri performansla gelecek adına umut vadettiğini belirten Başkan Kavuş, “Meram Belediyespor Kulübü ailesi olarak, sporcularımızı tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum. Bu süreçte emeği geçen tüm antrenörlerimize, kulüp yönetimimize ve destek veren herkese teşekkür ediyorum. Genç sporcularımızın bundan sonra da başarılarıyla ilçemizin gurur kaynağı olmaya devam edeceklerinden şüphemiz yok.” şeklinde konuştu.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.