Zonguldak İl Millî Eğitim Müdürlüğü, 2025-2026 eğitim öğretim yılında ulusal ve uluslararası platformlarda başarı gösteren öğrencileri onurlandırmak amacıyla anlamlı bir ödül töreni düzenledi. Bu özel etkinlikte, Alaplı Mollabey Ortaokulu'nun pırıl pırıl gençleri de elde ettikleri üstün başarılarla gururlandırıldılar.

ULUSAL LOGO VE AFİŞ YARIŞMALARINDA BÜYÜK BAŞARI
Mollabey Ortaokulu öğrencileri, İLESAM'ın ev sahipliği yaptığı "Üret, Koru, Saygı Duy: Telif Hakları Bizimle" temalı ulusal logo ve afiş yarışmalarında sergiledikleri yaratıcılık ve özgünlükle dikkat çekti. Türkiye genelinden binlerce eserin yarıştığı bu prestijli organizasyonda, öğrencilerimiz büyük bir başarıya imza atarak Türkiye ikinciliği ve üçüncülüğü elde ettiler. Bu dereceler, hem ilçenin hem de okulun adını başarıyla duyurdu. Okul Müdürü Ömer Yavuz, öğrencilerin bu denli önemli bir başarıya ulaşmasından duyduğu memnuniyeti dile getirerek, emeği geçen tüm öğrenci ve öğretmenleri canıgönülden tebrik etti. İlçe Millî Eğitim Müdürü Cevat Çevik de öğrencileri kutlayarak, "Bu başarılar, ilçemizi en iyi şekilde temsil eden, bizler için çok kıymetli çalışmalardır. İlçemiz adına büyük bir gurur kaynağıdır. Öğrencilerimizi ve onları yetiştiren öğretmenlerimizi bir kez daha tebrik ediyor, başarılarının devamını yürekten diliyorum." şeklinde konuştu.







