Motosiklet otobüse çarptı: Sürücü yaralandı

BÖLGE Yayınlanma : 20 Haziran 2025 09:26
Motosiklet otobüse çarptı: Sürücü yaralandı
Gölbaşı ilçesinde meydana gelen kazada, belediye otobüsüne çarpan motosikletin sürücüsü yaralandı. Yaralı sürücü hastaneye kaldırılırken, kazayla ilgili inceleme başlatıldı.

Ankara’nın Gölbaşı ilçesine bağlı Emirler Mahallesi'nde, motosiklet ile belediye otobüsünün çarpıştığı kazada bir kişi yaralandı.

Edinilen bilgilere göre, 06 FDK 714 plakalı motosiklet, seyir halindeyken karşı yönden gelen belediye otobüsüne çarptı. Kazanın etkisiyle motosiklet otobüsün altına girerken, sürücü olayda yaralandı.

Kazayı gören vatandaşlar hemen sağlık ve polis ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, yaralı motosiklet sürücüsüne ilk müdahaleyi olay yerinde yaptıktan sonra ambulansla hastaneye kaldırdı.

Polis ekipleri ise kazanın nasıl meydana geldiğine ilişkin inceleme başlattı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.