Sağlık Bakanlığı tarafından, tıbbi olarak zorunlu olmadığı sürece sezaryen doğum oranlarının azaltılması, normal doğumun özendirilmesi ve nüfus artış hızının sürdürülebilir bir seviyede tutulması amacıyla “Normal Doğum Eylem Planı İletişim Kampanyası” başlatıldı.
Bu kapsamda Konya Şehir Hastanesinde “Doğal Olan Normal Doğum” sloganıyla normal doğuma dikkat çekmek ve farkındalık oluşturmak amacıyla stant kuruldu.

Bu yıl gerçekleştirilen etkinliklerde, farkındalığı artırmak adına bir yenilik olarak hastane bünyesinde bulunan Gebe Okulunda eğitim gören anne adaylarına yönelik çekiliş düzenlendi ve katılımcılara çeşitli hediyeler verildi.
Etkinlik, anne adaylarının bilinçlenmesine ve normal doğumun teşvik edilmesine katkı sağladı.







