Şehir Hastanesi'nde normal doğuma dikkat çeken kampanya

SAĞLIK Yayınlanma : 23 Mayıs 2025 01:37
Şehir Hastanesi'nde normal doğuma dikkat çeken kampanya
Konya Şehir Hastanesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Kliniği’nde “Normal Doğum Eylem Planı İletişim Kampanyası” farkındalık etkinlikleri gerçekleştirildi.

Sağlık Bakanlığı tarafından, tıbbi olarak zorunlu olmadığı sürece sezaryen doğum oranlarının azaltılması, normal doğumun özendirilmesi ve nüfus artış hızının sürdürülebilir bir seviyede tutulması amacıyla “Normal Doğum Eylem Planı İletişim Kampanyası” başlatıldı.

Bu kapsamda Konya Şehir Hastanesinde “Doğal Olan Normal Doğum” sloganıyla normal doğuma dikkat çekmek ve farkındalık oluşturmak amacıyla stant kuruldu.

normal-doguma-dikkat-cekmek-icin-yaptilar-3.jpg

Bu yıl gerçekleştirilen etkinliklerde, farkındalığı artırmak adına bir yenilik olarak hastane bünyesinde bulunan Gebe Okulunda eğitim gören anne adaylarına yönelik çekiliş düzenlendi ve katılımcılara çeşitli hediyeler verildi.

Etkinlik, anne adaylarının bilinçlenmesine ve normal doğumun teşvik edilmesine katkı sağladı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.