Öğrencilerde farkındalık oluşturmak için okulda kan bağışı yaptılar

EĞİTİM Yayınlanma : 06 Mayıs 2025 02:48
Öğrencilerde farkındalık oluşturmak için okulda kan bağışı yaptılar
İl Milli Eğitim Müdürü Murat Yiğit, il genelindeki okulları ziyaret ederek öğrenci, öğretmen ve okul yöneticilerimizle bir araya gelmeye devam ediyor.

ogrencilerde-farkindalik-olusturmak-icin-okulda-kan-bagisi-yaptilar-5.jpg

Selçuklu Mimar Sinan İlkokulu ile Selçuklu Şehit Musa Esat Kaya İlkokulunu ziyaret eden Müdür Yiğit, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında yapılacak çalışmalar ile Milli Eğitim Bakanlığı ve Milli Eğitim İl Müdürlüğü tarafından yürütülen eğitim projelerini değerlendirdi.

ogrencilerde-farkindalik-olusturmak-icin-okulda-kan-bagisi-yaptilar-2.jpg

Okul-veli işbirliğinin önemine değinerek okul yöneticilerinden de okul bünyesinde yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Selçuklu Şehit Musa Esat Kaya İlkokulunda düzenlenen kan bağışı kampanyasını da yerinde inceleyen Müdür Yiğit, öğrencilerin kan bağışı farkındalığını artırmak amacıyla hazırladıkları resimlerden oluşan sergiyi gezdi. Ardından, Türk Kızılayı tarafından kurulan kan bağışı alanını ziyaret etti.

ogrencilerde-farkindalik-olusturmak-icin-okulda-kan-bagisi-yaptilar-3.jpg

Müdür Yiğit'e ziyaretleri sırasında Selçuklu Milli Eğitim Müdürü Sami Sağdıç da eşlik etti.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.