Ordu'da 123 bin öğrenci karne aldı, tatil heyecanı başladı

EĞİTİM Yayınlanma : 26 Haziran 2026 11:47 Düzenleme : 26 Haziran 2026 11:47
Ordu'da 123 bin öğrenci karne aldı, tatil heyecanı başladı
Ordu'da 123 bin öğrenci, 2025-2026 eğitim-öğretim yılını tamamlayarak karne almanın heyecanını yaşadı. Törende yerel yöneticiler öğrencileri yalnız bırakmadı.
Ordu'da 123 bin öğrenci karne aldı, tatil heyecanı başladı

Ordu’da 2025-2026 eğitim-öğretim yılı, 123 bin öğrencinin karne almasıyla sona erdi. Altınordu ilçesinde, Hamdullah Suphi Tanrıöver Ortaokulu’nda düzenlenen karne dağıtım töreni, yerel yöneticilerin katılımıyla gerçekleştirildi.

Ordu\

VALİ VE YETKİLİLER TÖRENE KATILDI

Törende, Vali Muammer Erol, Ordu Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Hüseyin İnanır, Altınordu Kaymakamı İsmail Hakkı Ertaş, İl Emniyet Müdürü Ahmet Acar, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Sadi Akman ve İl Milli Eğitim Müdürü Fatih Mehmet Vargeloğlu gibi önemli isimler yer aldı. Öğrenciler, bu önemli günde karnelerini almanın mutluluğunu yaşadı.

Ordu\

ÖĞRETMENLERDEN TATİL MESAJI

İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Fatih Vargeloğlu, 8 Eylül 2025 tarihinde başlayan eğitim yılının başarıyla tamamlandığını vurgulayarak, “Ordu’da 573 okulda yaklaşık 123 bin öğrencimize 11 bin 300 öğretmenimiz karnelerini verdiler. Tüm öğrencilerimize ve öğretmenlerimize iyi tatiller diliyorum. Öğrencilerimizin bol kitap okumalarını ve dinlenip seneye hazır hale gelmelerini bekliyoruz” dedi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.