Burhaniye'de eğitim müdürleri toplantısı yapıldı

EĞİTİM Yayınlanma : 24 Haziran 2026 18:03 Düzenleme : 24 Haziran 2026 18:03
Burhaniye'de eğitim müdürleri toplantısı yapıldı
Burhaniye'de düzenlenen İlçe Eğitim Kurulu Müdürleri toplantısında, eğitim yılı değerlendirmeleri ve gelecek yıl için hazırlıklar yapıldı.

Burhaniye ilçesinde, İlçe Eğitim Kurulu Müdürleri Kurulu toplantısı gerçekleştirildi. Bu önemli toplantı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Bora Zihni başkanlığında düzenlendi.

Burhaniye\

TOPLANTIYA KATILIM YÜKSEK OLDU

Mehmet Akif Ersoy İlkokulu salonunda yapılan toplantıya, İlçe Milli Eğitim Müdürü Bora Zihni'nin yanı sıra Şube Müdürleri Mehmet Bilgiç, Bülent Akmeşe ve Mustafa Gümüş ile tüm resmi ve özel eğitim kurum müdürleri ve müdür yetkili öğretmenleri katılım gösterdi. Toplantının gündemi oldukça genişti.

EĞİTİM YILI DEĞERLENDİRMESİ YAPILDI

Toplantıda, 2025/2026 Eğitim Öğretim Yılı II. Döneminin ve yılsonu işlemlerinin değerlendirilmesi ile 2026/2027 Eğitim Öğretim Yılına hazırlık çalışmaları gibi önemli konular ele alındı. Eğitimdeki gelişmeler ve ihtiyaçlar üzerine fikir alışverişinde bulunuldu.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.