Kütahya'da, Fatih Ortaokulu tarafından düzenlenen 'Fatih Haftası' etkinlikleri büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi.
AÇILIŞTA KURAN-I KERİM TİLAVETİ
Okul bahçesinde düzenlenen programın açılışında Kuran-ı Kerim tilaveti yapıldı ve dualar edildi. Programda 'Türkiye Yüzyılı' teması üzerinde duran İl Milli Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz, gençlere bilgi, ahlak ve vatan sevgisi konularında önemli mesajlar iletti. Yılmaz, öğretmenlerin öğrencileri geleceğe hazırlamadaki kritik rollerine de dikkat çekti.
GENÇLERE ÖNEMLİ TAVSİYELER
Öğrencilere hayatın her alanında değer katmaları yönünde tavsiyelerde bulunan Müdür Yılmaz, "Aileler sizinle güzel, okullar sizinle güzel, mahalleler, sokaklar sizinle güzel. Öğrendiğiniz bilgileri beceriye dönüştürecek ve sadece bu memlekete değil, tüm insanlığa hizmet edeceksiniz" dedi. Ayrıca derslerine iyi çalışmalarını, güzel ahlakı öğrenmelerini ve bol bol kitap okumalarını da önerdi. Konuşmasının sonunda etkinliğin hazırlanmasında emeği geçenlere teşekkür etti. Etkinliğin sonunda sahne alan mehter takımı, seslendirdiği marşlarla izleyicilerin beğenisini kazandı. Katılımcılar, mehter gösterisine coşkuyla eşlik ederek programı tamamladı.









