Ihlamur toplarken ağaçtan düşen yaşlı kadın hastanelik oldu!

ASAYİŞ Yayınlanma : 24 Haziran 2026 19:13 Düzenleme : 24 Haziran 2026 19:13
Ihlamur toplarken ağaçtan düşen yaşlı kadın hastanelik oldu!
Zonguldak'ta ıhlamur toplamak için çıktığı ağaçtan düşen 55 yaşındaki kadın hastaneye kaldırıldı. Kırıkları olduğu tespit edilen talihsiz kadının durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Zonguldak'ın Alaplı ilçesinde, ıhlamur toplamak amacıyla çıktığı ağaçtan yaklaşık 7 metre yükseklikten düşen 55 yaşındaki bir kadın yaralandı.

TALİHSİZ KAZA GÖKHASAN KÖYÜ'NDE YAŞANDI

Olay, Gökhasan Köyü'nde kullanılmayan eski bir evin önündeki ıhlamur ağacında meydana geldi. İddiaya göre, A.A. isimli vatandaş, ıhlamur toplamak için ağaca çıktı. Bir süre sonra dengesini kaybederek yere düşen A.A., çevredeki vatandaşların yardımıyla bulundu.

SAĞLIK EKİPLERİ MÜDAHALE ETTİ

Durumun bildirilmesi üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, yaralı kadına ilk müdahaleyi yaptı. Kdz Ereğli Devlet Hastanesi'ne kaldırılan A.A.'nın vücudunda kırıklar tespit edildiği öğrenildi. Tedavisine başlanan kadının genel sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.