Sakarya'da, 'Trafik Haftası' etkinlikleri çerçevesinde, vatandaşların trafik bilincini artırmak amacıyla Sakarya İl Jandarma Komutanlığı ve çeşitli paydaşların katılımıyla bir bilgilendirme faaliyeti gerçekleştirildi.

ETKİNLİK DETAYLARI
Karayolu Trafik Güvenliği Günü ve Trafik Haftası Yönergesi doğrultusunda 02-08 Mayıs tarihleri arasında düzenlenen etkinlikler kapsamında, Sakarya İl Jandarma Komutanlığı tarafından Demokrasi Meydanı'nda bir stant açıldı. Bugün yapılan etkinlikte, jandarma trafik ekipleri, meydanı ziyaret eden vatandaşlara yönelik çeşitli bilgilendirme çalışmaları yürüttü.

BİLGİLENDİRME FAALİYETİ
Stantları ziyaret eden katılımcılara, emniyet kemerinin hayati önemi, seyir halinde cep telefonu kullanımının gerekliliği ve hız sınırlarına uyulması konularında teknik bilgiler verildi. Trafik bilincini artırmak ve vatandaşlarla iletişimi güçlendirmek amacıyla düzenlenen bu etkinlikte, ayrıca bilgilendirici broşürler ve çeşitli materyaller dağıtıldı.








