Samsun Vakıflar Bölge Müdürlüğü, Muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

BEREKETİ PAYLAŞMA ZAMANI
Muharrem ayının bereketi ve paylaşma kültürü, Samsun Vakıflar Müdürlüğü aracılığıyla halkla buluşturuldu. Aşure ikramında bulunan Vakıflar Bölge Müdürlüğü, Samsunlularla bir araya gelerek birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını paylaştı. Ecdattan miras kalan vakıf geleneğini yaşatmaya devam ettiklerini vurgulayan vakıf temsilcileri, geleneklerin geleceğe taşınacağını belirttiler.

ÜLKE VE MİLLET İÇİN HAYIRLAR DİLENDİ
Samsun Vakıflar Bölge Müdürü Hüseyin Uysal’ın da katıldığı aşure dağıtım programında, Muharrem ayının ülkemize ve milletimize hayırlar getirmesi temennisinde bulunuldu. Bu tür etkinlikler, toplumda dayanışma ve yardımlaşma ruhunu pekiştirmeyi amaçlıyor.







