Yozgat'ta, tarihi Çapanoğlu Camii’nde düzenlenen aşure ikramı, birlik ve beraberliğin simgesi olarak öne çıktı. Muharrem ayının ruhunu yaşatmak amacıyla gerçekleştirilen etkinliğe, Yozgatlı vatandaşların ilgisi büyük oldu.

ETKİNLİK VATANDAŞLARIN İLGİSİNİ ÇEKTİ
Cuma namazının ardından cami avlusunda kurulan stantlarda, dualar eşliğinde aşure dağıtıldı. Vakıflar Bölge Müdürlüğü yetkilileri, bu tür organizasyonların, vakıf kültürünün temel değerleri olan yardımlaşma ve dayanışmayı gelecek nesillere aktarmak amacıyla gerçekleştirildiğini belirttiler.

MEMNUNİYET BEYANLARI GELDİ
Aşureleri alan Yozgatlı vatandaşlar, organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirerek, etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçen Sivas Vakıflar Bölge Müdürlüğü personeline teşekkür ettiler. Yapılan duaların ardından etkinlik sona erdi.







