Sarayönü'nde “Öğretmenler Günü” coşkuyla kutlandı

EĞİTİM Yayınlanma : 25 Kasım 2024 02:27
Sarayönü'nde “Öğretmenler Günü” coşkuyla kutlandı
Sarayönü’nde 24 Kasım Öğretmenler Günü, Mehmet Büyükeğen Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi tarafından düzenlenen özel bir etkinlikle kutlandı. Sarayönü Belediyesi Ahmet Hüdai Konferans Salonu'nda gerçekleştirilen etkinliğe Sarayönü Kaymakamı Abdullah Huzeyfe

Etkinlik, Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Ardından, Okul Müdürü Fatih Koyuncu, 24 Kasım’ın Öğretmenler Günü olarak kutlanmasının önemini vurgulayan bir konuşma gerçekleştirdi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.