Şehitlerin mezarlarına karanfil bırakılarak dua edildi. Ayrıca Şehitler için Merkez Camii’de Mevlid-Şerif programı düzenlendi. Öğle namazı öncesi başlayan program Merkez Camiinde düzenlenen Kur’an-ı Kerim tilaveti, Mevlid-i Şerif okunması, ilahiler ve dualar eşliğinde devam etti. Programa ilçedeki kurum amirleri, şehit ve gazi aileleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Program sonrası mevlide katılan vatandaşlara Belediyemiz tarafından ikramlıklar verildi.







