Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından düzenlenen umre ödüllü bilgi yarışmasında dereceye girerek ödül kazanan öğrenciler, Konya İl Müftülüğünü ziyaret etti.
Ziyaret kapsamında öğrencileri, İl Müftü Yardımcısı Mustafa Şimşek karşıladı. Şimşek, öğrencilerle ilim öğrenmenin fazileti ve umre ibadetinin manevi kazanımları üzerine sohbet ederek başarılarından dolayı tebrik etti.

Umre ödülünü kazanan öğrenciler kutsal topraklara gidecek olmanın heyecanını yaşadıklarını dile getirirken büyük mutluluk yaşadıklarını söylediler.







