Yozgat İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç, Cumhurbaşkanlığı'nın 2026/124 sayılı kararnamesiyle Konya İl Emniyet Müdürlüğü'ne atanmasının ardından Yozgat'tan ayrıldı. Koç için Yozgat İl Emniyet Müdürlüğü binasında duygu dolu bir veda töreni düzenlendi.

YOZGAT'TAKİ BAŞARILI HİZMETLERİN ARDINDAN VEDA
Yozgat'ta görev yaptığı süre zarfında yürüttüğü başarılı operasyonlar ve halkla kurduğu yakın ilişkilerle bilinen Necmettin Koç, mesai arkadaşlarıyla vedalaştı. Törende bir konuşma yapan Koç, Yozgat'ta görev yapmaktan duyduğu onuru dile getirerek personelden helallik istedi.

YENİ GÖREV YERİ KONYA'YA HAREKET
Konya İl Emniyet Müdürü olarak yeni görevine başlayacak olan Necmettin Koç, veda programının ardından makamından ve Yozgat'tan ayrıldı.







