Yunusemre Belediyesporlu judocular, Hatay'da düzenlenen Yeşilay Yıldızlar Türkiye Judo Şampiyonası'nda önemli bir başarıya imza attı.

ALTIN VE BRONZ MADALYA KAZANDILAR
Kırmızı-beyazlı ekip, organizasyonda 1 altın ve 1 bronz madalya kazanarak dikkatleri üzerine çekti. Zeynep Meşe, 48 kiloda mücadele ederek Türkiye Şampiyonu unvanını kazanırken, altın madalya ile ödüllendirildi. Elif Şanıer ise 40 kiloda üçüncülük elde ederek bronz madalya kazandı.

EUROPA JUDO KUPASI'NA KATILMA HAKKI
Başarıların devamı olarak, Zeynep Meşe, Elif Şanıer, Rabia Tekin, Azra Karan ve Oğuzhan Uygun, 11-12 Temmuz tarihlerinde Kocaeli'de yapılacak Yıldızlar Avrupa Judo Kupası'na katılma hakkı elde etti. Kulüp Başkanı Bülent Kanik, sporcuları ve teknik ekibi tebrik ederek, bu başarıyı destekleyen Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban'a da teşekkür etti.







