Tokat'taki Fatih Caminin kubbesine leylekler tarafından yuva yapıldı. Yuva yapan leyleğin yavrusu yuvasından düştü. Olayı gören cami imamı yavru leyleğe sahip çıkarak 'Garip' ismini koydu.

Cami imamı yaşanan olayı Doğa Koruma Milli Parklar ekiplerine bildirdi. Kısa sürede camiye gelen ekipler yavru leyleği sağlık kontrolünden geçirdi. Sağlık durumu iyi olduğu belirlenen Garip Leylek ekipler tarafından yeniden cami kubbesindeki yuvasına konuldu.
Şimdi minik yavru yeniden yuvasında, gökyüzüne kavuşmayı bekliyor.








