Fenerbahçe Teknik Sorumlusu Zeki Murat Göle, Konyaspor'u 3-0 mağlup ettikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu.
ŞAMPİYONLUK HEDEFİ BİTTİ
Göle, bu akşam şampiyonluğu kaybettiklerini ifade ederek, "Öncelikle çok üzgünüz. Şampiyonlar Ligi ön eleme turu oynamak için bir hedefimiz vardı, onu yalnızca bu akşam gerçekleştirebildik" dedi. Takımının performansından da bahseden Göle, oyuncularını tebrik ettiğini belirtti.
BAŞARILI OYUNCULARA TEŞEKKÜR
Göle, maçta adam adama savunma anlayışıyla oynadıklarını ve bu sistem değişikliğinin başarılı sonuçlar verdiğini vurguladı. Ayrıca, duran toplardan bir gol bulduklarını ve diğer hücum organizasyonlarının da olumlu olduğunu kaydetti. Bu başarıların kendileri için önemli olduğunu dile getirdi.








