Öğrenciler doğru tercih yapabilmek için büyük çaba gösteriyor. onya İl Milli Eğitim Müdürlüğü de bu süreçte öğrencileri yalnız bırakmadı.
11 Temmuz 2025 tarihinde açıklanan Liselere Geçiş Sistemi (LGS) sınav sonuçlarının ardından başlayan tercih sürecinde; Konya genelindeki okullarda 630, rehberlik ve araştırma merkezlerinde (RAM) ise 25 olmak üzere toplam 655 tercih danışmanlığı komisyonu öğrencilere tercih danışmanlığı hizmeti sunmaya başladı.

14 Temmuz'da hizmet vermeye başlayan bu komisyonlar, tercih sürecinin sona ereceği 24 Temmuz 2025 tarihine kadar öğrenci ve velilerimize destek olmaya devam edecek.







