Mücadeleci oyunuyla dikkat çeken Sarayönü ekibi, güçlü rakibi karşısında ortaya koyduğu performansla tribünlerden alkış aldı.
YARI FİNALDE BÜYÜK MÜCADELE
Konya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen turnuvanın yarı final karşılaşması, Konya Teknik Üniversitesi Spor Salonu'nda oynandı. Çeyrek finalde Seydişehir'i eleyerek moral bulan Sarayönü temsilcisi, final bileti için çıktığı maçta Ilgın karşısında da etkili bir mücadele sergiledi.

Karşılaşma boyunca iki takım da yüksek tempoda oynarken, uzun ralliler ve çekişmeli setler izleyenlere heyecan dolu anlar yaşattı. Ancak kritik bölümlerde hata yapmayan Ilgın ekibi, maçı 3-1 kazanarak finale yükselen taraf oldu.
YEŞİL-SİYAHLILAR TAKDİR TOPLADI
Antrenör Serdar Acar yönetimindeki Sarayönü ekibi, turnuva boyunca sergilediği takım ruhunu yarı finalde de ortaya koydu. Savunmadaki direnç, servis karşılamadaki disiplin ve etkili hücum organizasyonlarıyla rakibini zorlayan Yeşil-Siyahlılar, son sayıya kadar mücadeleyi bırakmadı.
Finale yükselemese de ortaya koyduğu performansla takdir toplayan Sarayönü temsilcisi, turnuvanın dikkat çeken ekiplerinden biri olmayı başardı.

HEDEF ÜÇÜNCÜLÜK MADALYASI
Turnuvanın diğer yarı finalinde Hadim, Beyşehir'i 3-1 mağlup ederek finale yükseldi. Böylece şampiyonluk mücadelesinde Hadim ile Ilgın karşı karşıya gelecek.
Egemen Gübre Sarayönü ise üçüncülük maçında Beyşehir ile karşılaşacak. Yeşil-Siyahlılar, 25 Haziran Perşembe günü saat 19.30'da Vali İhsan Dede Kapalı Spor Salonu'nda oynanacak mücadelede turnuvayı madalya ile tamamlamayı hedefliyor.








