Alanya'da 4 bin 850 öğrenciye hijyen ve çevre eğitimi verildi

SAĞLIK Yayınlanma : 25 Haziran 2026 14:24 Düzenleme : 25 Haziran 2026 14:24
Alanya'da 4 bin 850 öğrenciye hijyen ve çevre eğitimi verildi
Alanya Belediyesi, 88 okulda 4 bin 850 öğrenciye hijyen ve çevre eğitimi vererek, çocuklarda çevre bilinci ve hijyen alışkanlığı kazandırmayı amaçladı.
Alanya'da 4 bin 850 öğrenciye hijyen ve çevre eğitimi verildi

Alanya Belediyesi ile İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü arasında gerçekleştirilen 'Hijyen ve Çevre Eğitimi' programı başarıyla tamamlandı. Eğitim-öğretim yılı boyunca 88 okulda düzenlenen etkinliklerde toplam 4 bin 850 öğrenci çevre bilinci ve kişisel hijyen alışkanlıkları kazandı.

Alanya\

EĞİTİM PROGRAMININ DETAYLARI

Alanya Belediyesi’nin başlattığı bu program, çocuklara erken yaşta çevre duyarlılığı ve hijyen bilinci aşılamak amacıyla tasarlandı. Program, Alanya Anaokulu’nda düzenlenen final etkinliği ile sona erdi. Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesindeki Eğitmen Canan Özdemir, öğrencilere genel hijyen kuralları, doğru el yıkama teknikleri, ağız ve diş sağlığı ile temizliğin önemini interaktif bir şekilde anlattı. Eğitimlerde çocukların günlük yaşamlarında uygulayabilecekleri sağlıklı alışkanlıklar kazanmaları hedeflendi.

Alanya\

FINAL ETKİNLİĞİ VE GELECEK HEDEFLER

Programın final etkinliğinde çocuklar, masal anlatımı ve müzik etkinlikleri ile eğlenceli anlar yaşadı. Etkinlik, renkli görüntülere ve çocukların neşesine sahne oldu. Alanya Belediye Başkan Yardımcısı Haydar Uyar, hijyen ve çevre eğitimlerinin toplum sağlığı açısından büyük önem taşıdığını belirtti. Uyar, 'Eylül ayından bu yana 88 okulda toplam 4 bin 850 öğrencimize hijyen ve çevre eğitimi verdik. Önümüzdeki yıllarda da bu eğitimlerimizi sürdürerek daha fazla çocuğumuza ulaşmayı hedefliyoruz' dedi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.