Antakya'da yangın sonrası fidan dikimiyle doğaya nefes verildi

ÇEVRE Yayınlanma : 26 Haziran 2026 09:37 Düzenleme : 26 Haziran 2026 09:37
Antakya'da yangın sonrası fidan dikimiyle doğaya nefes verildi
Antakya'da orman yangınlarından etkilenen alana, çocuklarla birlikte bin fidan dikilerek doğanın yeniden canlanması hedefleniyor.
Antakya'da yangın sonrası fidan dikimiyle doğaya nefes verildi

Hatay'ın Antakya ilçesinde, geçtiğimiz yıl meydana gelen orman yangınları sonucu zarar gören alanlara çocuklarla birlikte bin fidan ekildi.

Antakya\

ORMAN YANGINLARINDAN SONRA AĞAÇLANDIRMA ÇALIŞMALARI

Hatay'da geçen yıl yaşanan yangınlar, büyük bir alanı küle çevirmişti. Yangının hemen ardından Hatay Valiliği ve Orman Bölge Müdürlüğü, ağaçlandırma çalışmalarına hızla başladı. Antakya ilçesindeki Alahan Mahallesi'nde, yangında zarar gören 1,5 hektar alanda düzenlenen fidan dikim etkinliğine katılan Hatay Valisi Mustafa Masatlı, çocuklar ile birlikte fidanları toprakla buluşturdu.

Antakya\

GELECEĞE UMUT, GELECEĞE NEFES

‘Geleceğe Umut Geleceğe Nefes’ sloganıyla gerçekleştirilen etkinlikte, Valisi Masatlı, fidanlara ilk can suyunu vererek ağaçlandırma çalışmalarının önemine vurgu yaptı. Geçen yıl yaşanan yangınların, 3 bin 200 hektarlık orman alanının kaybına yol açtığını belirten Masatlı, bu yıl yangın sonrası alanların yeniden yeşillendirilmesi için çalışmaların süreceğini ifade etti. Masatlı,

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.