Aydın’ın Nazilli ilçesinde, eşinden ayrılması beklenen bir şahıs, evinde doğalgazı açarak intihar girişiminde bulundu.

POLİS VE İTFAİYE EKİPLERİ SEVK EDİLDİ
Olay, Yıldıztepe Mahallesi 106/1 Sokak'taki 3 katlı bir apartmanın 1. katındaki dairede meydana geldi. 29 yaşındaki M.A., eşinden ayrılma aşamasında olduğu için bu çaresiz eylemi gerçekleştirdi. Yakınları, M.A.'dan haber alamayınca 112 Acil Çağrı Merkezi’ne başvurdu. İhbar üzerine hemen itfaiye, polis ve sağlık ekipleri olay yerine yönlendirildi.

BİLİNCİ KAPALI HALDE BULUNDU
İtfaiye ekipleri, kapı ve pencereleri kapalı olan evin içine girdiğinde M.A.’yı koltuk üzerinde bilinci kapalı bir şekilde buldu. Sağlık ekipleri, M.A.’ya ilk müdahaleyi yaptıktan sonra hemen ambulansla Nazilli Devlet Hastanesi’ne kaldırdı. Genç adam şu anda hastanede tedavi altına alındı. Olayla ilgili soruşturma ise devam etmekte.







