Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı'ndan geçen Türk gemilerine ilişkin önemli açıklamalarda bulundu.
GÜVENLİ GEÇİŞLERİN ARTIŞI
Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana 11 Türk gemisinin Hürmüz Boğazı'nı güvenli bir şekilde geçerek Basra Körfezi'nden ayrıldığını belirtti. Bu durum, bölgedeki gelişmelerin dikkatle takip edildiğinin bir göstergesi.
VATANDAŞLARIMIZ İÇİN TEDBİRLER ALINIYOR
Bakan, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki durumun sürekli izlenmekte olduğunu vurguladı. Bu süreçte, bölgede bulunan 7 gemide 177 Türk vatandaşının görev yaptığını ve bu gemilerden birinin Türk bayrağı taşıdığını ifade etti. Uraloğlu, vatandaşların ve gemilerin güvenliği için gerekli tüm önlemlerin alındığını sözlerine ekledi.








