Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk, Bosna Hersek’te düzenlenen 2026 Dağ Bisikleti Balkan Şampiyonası’nda gümüş madalya kazanan milli sporcu Nazife Tuncel’i makamında kabul ederek ödüllendirdi.

BALKAN ŞAMPİYONASI’NDAKİ BAŞARI
Nazife Tuncel, Genç Kadınlar kategorisinde yarışırken yaşadığı talihsiz düşmeye rağmen yarışı tamamlayarak Balkan ikincisi oldu ve gümüş madalyanın sahibi oldu. Öztürk, Tuncel’in azim ve mücadele ruhunun örnek teşkil ettiğini vurguladı.
MANİSA’DA BİSİKLET SPORU GELİŞİYOR
Manisa’da bisiklet branşında önemli çalışmalar yapıldığını belirten Öztürk, Akhisar’dan çıkan bir sporcunun uluslararası başarı elde etmesinin büyük gurur kaynağı olduğunu ifade etti. Nazife Tuncel ve antrenörü Saniye Sezer Gürsesliler, kendilerine verilen destek için teşekkür etti.







