Bayburt’ta sağlık personeline iş sağlığı ve güvenliği eğitimi verildi

GÜNDEM Yayınlanma : 27 Nisan 2026 23:08 Düzenleme : 27 Nisan 2026 23:08
Bayburt’ta sağlık personeline iş sağlığı ve güvenliği eğitimi verildi
Bayburt İl Sağlık Müdürlüğü, sağlık personeline iş sağlığı ve güvenliği eğitimi vererek, çalışanların güvenliğini artırmayı hedefliyor. Eğitim, çeşitli uzmanlar tarafından gerçekleştirildi.

Bayburt İl Sağlık Müdürlüğü ve Toplum Sağlığı Merkezi'nde görev yapan sağlık personeline, iş sağlığı ve güvenliği konusunda önemli bir eğitim düzenlendi.

Bayburt’ta sağlık personeline iş sağlığı ve güvenliği eğitimi verildi 1

EĞİTİMİN KAPSAMI

İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu ve Çalışanların İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimlerinin Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik çerçevesinde gerçekleşen bu eğitimde, personele iş sağlığı ve güvenliği ile ilgili temel bilgiler aktarıldı. Eğitim, İşyeri hekimleri Uzm. Dr. Beste Güven Tuluğ ve Uzm. Dr. Habibe Kolcu ile iş güvenliği uzmanları Kimya Mühendisi Şinasi Saatci ve Çevre Yüksek Mühendisi Muhammed İhsan Kahveci tarafından verildi.

RİSKLERİN FARKINDALIĞI

Eğitimde, çalışanların görev alanlarında karşılaşabilecekleri riskler detaylı bir şekilde ele alındı. Güvenli bir çalışma ortamının oluşturulması, iş kazalarının ve meslek hastalıklarının önlenmesi konularında bilgiler sunuldu. Ayrıca, kişisel koruyucu donanımların nasıl kullanılacağı, acil durumlarda izlenecek yollar, çalışma ortamındaki tehlikelerin bildirilmesi ve iş sağlığı güvenliği kurallarına uyumun önemi üzerinde duruldu. Eğitim, genel, hukuki, teknik ve sağlık konularını da kapsayarak tamamlandı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.