Kardemir A.Ş., 4-10 Mayıs İş Sağlığı ve Güvenliği Haftası dolayısıyla düzenlediği etkinlik programıyla güvenli çalışma kültürünün önemine vurgu yaptı.

ETKİNLİKTE ÖNEMLİ KONUŞMALAR YAPILDI
Kardemir Eğitim Kültür Merkezi Konferans Salonu'nda gerçekleştirilen programa, KARDEMİR A.Ş. Genel Müdürü Niyazi Aşkın Peker ve üst yönetim katıldı. Programın açılışında iş sağlığı ve güvenliğinin üretim süreçlerindeki kritik rolü, güvenli davranış alışkanlıklarının önemi ele alındı. İşletmeler Genel Müdür Yardımcısı Sabri Kılıç ile Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Bilge Demir'in konuşmaları katılımcılar tarafından dikkatle takip edildi.

ÖDÜLLER VE FARKINDALIK YARATMA ÇABALARI
Etkinlikte, son 1, 3 ve 5 yılda iş kazası yaşamayan başmühendisliklere plaket takdim edildi. Bu ödüllendirme ile güvenli çalışma kültürünün teşvik edilmesi ve örnek uygulamaların yaygınlaştırılması hedeflendi. Ayrıca, Kardemir çalışanları tarafından hazırlanan







