Beykoz Gümüşsuyu Mahallesi'nde yaklaşık 4 gündür devam eden İSKİ kaynaklı su arızası, mahalle sakinlerini adeta çileden çıkardı. Günlük yaşamın durma noktasına geldiği bölgede, bidonlarla su taşıyan vatandaşların oluşturduğu manzaralar 90'lı yılların su kuyruklarını aratmadı.

İSKİ'DEN NET BİR AÇIKLAMA YOK
Mahalle sakinleri, İSKİ'nin çağrı merkezlerini defalarca aramalarına rağmen tatmin edici bir bilgi alamadıklarını belirterek duruma isyan etti. Susuzluğun yarattığı mağduriyetin uzamasıyla birlikte, vatandaşlar ellerinde bidon, damacana ve kovalarla sokaklara dökülerek su tankerlerinin başında uzun kuyruklar oluşturdu. Bazı mahalle sakinleri, evlerine su götürmek için metrelerce yürümek zorunda kaldı.

BELEDİYE EKİPLERİ SEVK EDİLDİ
Yaşanan krizin büyümesi üzerine Beykoz Belediyesi devreye girerek mahalleye su tankerleri sevk etti. Belediye ekipleri aracılığıyla acil su ihtiyacını karşılamaya çalışan vatandaşlar, temel ihtiyaçlarını giderebildi. Ancak bu geçici çözüm, sorunun temelden çözülmediği gerçeğini değiştirmeyerek tepkilere neden oldu. Mahalle sakinlerinden İbrahim Özdemir, "Sabah tuvalete gittim su yoktu, lavabolara da yağmur suyu kullanıyorum." diyerek yaşadığı zorlukları dile getirdi. Diğer bir mahalle sakini Eray Külyat ise, "2026 senesinde doksanları yaşıyoruz, eski İstanbul’u yaşıyoruz." diyerek duruma tepki gösterdi.







