Adıyaman Belediyesi, yapımı süren 150 Yataklı Devlet Hastanesi'ne sağlanacak su arzı çalışmaları kapsamında kentteki beş mahallede kısmi su kesintisi yapılacağını duyurdu.
HASTANE İÇİN ÖNEMLİ BAĞLANTI ÇALIŞMASI
Belediyeden yapılan açıklamada, hastanenin içme suyu bağlantı çalışmalarının sorunsuz ve güvenli bir şekilde tamamlanması amacıyla 25 Haziran 2026 Perşembe günü sabah 08.00'den öğleden sonra 15.00'e kadar bazı bölgelerde su verilmeyeceği bildirildi. Bu kapsamda Yavuz Selim, Turgut Reis, Kayalık, Cumhuriyet ve Malazgirt mahallelerinde su kesintisi yaşanacağı belirtildi. Adıyaman Belediyesi, vatandaşların herhangi bir mağduriyet yaşamaması için kesinti öncesinde gerekli önlemleri almalarının önemine dikkat çekti.








