Beyşehir’de gıda dedektifleri iş başında

YEREL Yayınlanma : 25 Kasım 2024 12:06
Beyşehir’de gıda dedektifleri iş başında
Beyşehir'de gıda dedektifleri, gıda işletmelerini titizlikle denetledi.

Beyşehir İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, ilçe genelindeki gıda işletmelerine yönelik denetimlerini sürdürüyor.

Yapılan açıklamada, gıda kontrol personelinin işletmelerde gerçekleştirdiği denetimlerde, ürünlerin depolama ve muhafaza koşulları, son tüketim tarihlerini aşmış ürünlerin satışının engellenmesi, izlenebilirlik şartlarının sağlanıp sağlanmadığı ve hijyen koşullarının kontrol edildiği belirtildi.

Ayrıca, denetim sırasında işletme sahipleri ve çalışanlarına gıda mevzuatına ilişkin bilgilendirmeler yapılarak, tüketici sağlığının korunması ve haksız rekabetin önlenmesi amacıyla denetimlerin devam edeceği vurgulandı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.