Bosna’dan madalyalarla döndüler

SPOR Yayınlanma : 12 Şubat 2025 01:43
Bosna’dan madalyalarla döndüler
Bosna Hersek'te 8-9 Şubat 2025 tarihlerinde düzenlenen Judo Gençler Avrupa Kupasında 63 kiloda tatamiye çıkan Konya TOHM sporcusu Sinem Oruç bronz madalya kazandı.

Diğer taraftan Bosna-Hersek'in başkenti Saraybosna'da düzenlenen Gençler Avrupa Kupası'na katılan Millilerimiz, 1 Altın, 1 Gümüş ve 4 Bronz olmak üzere toplam 6 madalya kazanarak büyük bir başarıya imza attı.

Sporcularımızdan 70 kg. da Tuana Gülenay Altın Madalya, 48 kg. da Zilan Ertem Gümüş Madalya, 63 kg. da Ceyda Vatansever, 81 kg. da Erman Gürgen, +100 kg. da ise Recep Ergin Bronz Madalyanın sahibi oldu.

Judo ailesi olarak sporcularımızı ve teknik heyetimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.