Çanakkale’de 80 bin 193 öğrenci, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte karne alma heyecanı yaşadı.

KARNE HEYECANI HER YERDE
Kent genelinde, Çanakkale merkezde 31 bin 894, Ayvacık'ta 4 bin 253, Bayramiç'te 3 bin 527, Biga'da 14 bin 536, Bozcaada'da 167, Çan'da 6 bin 731, Eceabat'ta 886, Ezine'de 3 bin 797, Gelibolu'da 6 bin 224, Gökçeada'da 1 bin 277, Lapseki'de 3 bin 842 ve Yenice'de 3 bin 059 öğrenci karnelerini aldı.

VALİ TORAMAN'DAN TEBRİKLER
Vali Doç. Dr. Ömer Toraman, karnelerini öğrencilere takdim etmek üzere düzenlenen törene katıldı. Hafız Halil Atan Ortaokulu’ndaki etkinlikte, Valinin yanı sıra Çanakkale Boğaz ve Garnizon Komutanı Tuğamiral Mustafa Biçen, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Cemalettin Akyüz ve İl Milli Eğitim Müdürü Mine Hayta gibi protokol üyeleri de yer aldı.







