Cizreli genç boksör, Türkiye Şampiyonası'nda çeyrek finale yükseldi

SPOR Yayınlanma : 25 Haziran 2026 21:12 Düzenleme : 25 Haziran 2026 21:12
Cizreli genç boksör, Türkiye Şampiyonası'nda çeyrek finale yükseldi
Cizreli genç boksör Muhammed Beytekin, U15 Türkiye Boks Şampiyonası'nda çeyrek finale yükselerek Cizre'yi gururlandırdı. Hedefi, altın madalya ile dönmek.

Kayseri'de düzenlenen U15 Alt Minikler Türkiye Boks Şampiyonası'nda ringe çıkan Şırnaklı sporcu Muhammed Beytekin, rakiplerini birer birer mağlup ederek çeyrek finale adını yazdırdı.

Cizreli genç boksör, Türkiye Şampiyonası\

CİZRE'Yİ TEMSİL EDİYOR

Türkiye'nin dört bir yanından genç yeteneklerin katıldığı U15 Türkiye Boks Şampiyonası'nda Cizre'yi temsil eden Muhammed Beytekin, özellikle 70 kilogramda gösterdiği performansla dikkatleri üzerine çekti. Genç boksör, zorlu rakipleri karşısında sergilediği üstün teknik becerisi ve güçlü yumruklarıyla rakiplerine ringde geçit vermedi.

Peş peşe aldığı galibiyetlerle çeyrek finale yükselen Beytekin, madalya kürsüsüne bir adım daha yaklaşmanın gururunu yaşıyor. Cizreli sporcunun hedefi, turnuvayı altın madalya ile tamamlayarak memleketine büyük bir sevinç yaşatmak.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.