Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş’ı özel bir görüşme için kabul etti. Bu görüşmede Başkan Tombaş, ilçede devam eden projeler hakkında Erdoğan’a bilgi verdi.
YENİ YATIRIMLAR VE PROJELER GÜNDEMDE
Başkan Tombaş, yeni projeler ve yatırımlar üzerine Cumhurbaşkanına arzda bulundu. Ayrıca, Sultanbeyli’de gerçekleştirilen hizmetler ve gelecekteki planlamalar da ele alındı. Görüşme, ilçenin ihtiyaçlarına ve hemşehrilerine yönelik sunulan hizmetler açısından oldukça verimli geçti.
CUMHURBAŞKANI'NDAN SELAM
Görüşmenin ardından Başkan Tombaş, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Sultanbeyli’ye ve hemşehrilerine selamlarını iletti. Ayrıca, AK Parti İstanbul İl Başkanı Abdullah Özdemir ve diğer milletvekilleri de görüşmede hazır bulundu. Tombaş, ilçenin yaşam kalitesini artırmaya yönelik projeleri kararlılıkla sürdüreceklerini vurguladı.








