Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş’ı kabul etti

SİYASET Yayınlanma : 25 Haziran 2026 11:52 Düzenleme : 25 Haziran 2026 11:52
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş’ı kabul etti
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş’ı kabul ederek ilçedeki projeler ve yeni yatırımlar hakkında bilgi aldı. Tombaş, verimli bir görüşme gerçekleştirdiklerini belirtti.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş’ı özel bir görüşme için kabul etti. Bu görüşmede Başkan Tombaş, ilçede devam eden projeler hakkında Erdoğan’a bilgi verdi.

YENİ YATIRIMLAR VE PROJELER GÜNDEMDE

Başkan Tombaş, yeni projeler ve yatırımlar üzerine Cumhurbaşkanına arzda bulundu. Ayrıca, Sultanbeyli’de gerçekleştirilen hizmetler ve gelecekteki planlamalar da ele alındı. Görüşme, ilçenin ihtiyaçlarına ve hemşehrilerine yönelik sunulan hizmetler açısından oldukça verimli geçti.

CUMHURBAŞKANI'NDAN SELAM

Görüşmenin ardından Başkan Tombaş, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Sultanbeyli’ye ve hemşehrilerine selamlarını iletti. Ayrıca, AK Parti İstanbul İl Başkanı Abdullah Özdemir ve diğer milletvekilleri de görüşmede hazır bulundu. Tombaş, ilçenin yaşam kalitesini artırmaya yönelik projeleri kararlılıkla sürdüreceklerini vurguladı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.